邨田丹陵
時代を描いたやまと絵師
MURATA TANRYO
A Yamato-e Painter Who Depicted Changing Times
片山高志「INNER IMAGE」
Takashi Katayama “INNER IMAGE”
Kanzan Curatorial Exchange「生き延び」vol. 2
喜多村みか「revenant」
Kanzan Curatorial Exchange “IKINOBI” vol. 2
Kitamura Mika “revenant”
Tokyo Contemporary Art Award 2021–2023 受賞記念展
さばかれえぬ私へ
Tokyo Contemporary Art Award 2021–2023 Exhibition
Waiting for the Wind
ところざわ アートの未来
TOKOROZAWA: ARTS FOR OUR FUTURE
立川市✕たましん美術館 ― ひと、まち、アート
原田裕規「Waiting for」
Harada Yuki “Waiting for”
TOKAS Project Vol. 4
道と根
Routes / Roots
約束の凝集
αMプロジェクト 2020–2021
Halfway Happy
αM Project 2020–2021
日本初期写真史 関東編 ― 幕末明治を撮る
History of Early Japanese Photography: Kanto Region Images of Japan, 1853–1912
ところざわ:アートの潮流
TOKOROZAWA: Past And Present in Art
京都国立近代美術館オープンデー2020 「ひらきまつり!」関連イベント
萌えいずる声
百瀬文《聞こえない木下さんに聞いたいくつかのこと》上映+シンポジウム
百瀬文「I.C.A.N.S.E.E.Y.O.U」
Momose Aya “I.C.A.N.S.E.E.Y.O.U”
タイムライン ― 時間に触れるためのいくつかの方法
TIMELINE: Multiple measures to touch time
喜多村みか「TOPOS」
Kitamura Mika “TOPOS”
STAYTUNE/D
片山高志「距離と点景」
Takashi Katayama “Distances and Points”
金沢美術工芸大学・北國銀行連携事業第8回 コーポレートアート展
写真的曖昧
The Blue in Photographs
不純物と免疫
impurity / immunity
片山高志「EMPTY EMPIRE」
Takashi Katayama “Empty Empire”
赤羽佑樹「resolution / reproduction」
Akaba Yuki “resolution / reproduction”
喜多村みか「meta」
Kitamura Mika “meta”
武蔵野美術大学 平成27年度博士後期課程研究発表展
Doctoral Program Research Presentation and Exhibition 2015
クロニクル、クロニクル!
Chronicle, Chronicle!
原田裕規「エンドロール」
現実のたてる音/パレ・ド・キョート
NOTHING BUT SOUNDS / PALAIS DE KYOTO
赤羽佑樹「Uncertain Objects」
Akaba Yuki “Uncertain Objects”
Adobe CC モバイルアプリ
どこにいても発想をカタチに
AAC
Art Meets Architecture Competition
Director’s Eye #3
OBJECTS IN MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR
無人島にて
「80年代」の彫刻/立体/インスタレーション
On The Desert Islands:
Sculptures, 3D-Works and Installations in the 1980s
武蔵野美術大学教授退任記念
鈴木民保展「La Musica」
Tamiyasu Suzuki Retrospective
Tamiyasu Suzuki “La Musica”
喜多村みか「Einmal Ist Keinmal / my small fib」
Kitamura Mika “Einmal Ist Keinmal / my small fib”
北加賀屋クロッシング 2013
MOBILIS IN MOBILI ― 交錯する現在 ―
Dクリエイターズ「Grand New Open」
D Creators “Grand New Open”
片山高志「何かの何かと思ったら、何の何でもなかった」
Takashi Katayama “What I thought was part of something bigger was actually nothing”
視差をしくむ
Parallax is Plotted
SHARE BASE amata
武蔵野美術大学芸術文化学科 オープンキャンパス 2012
Open Campus 2012
字幕のはなしをしよう
字幕は翻訳ではない